Strippenkaart

Vindt je het leuk om zo af en toe eens lekker te tafeltennissen, maar wil je (nog) geen lid worden? Dan is onze strippenkaart een goede optie voor jou. Je hebt de keuze uit twee verschillende soorten strippenkaarten die past bij jouw wensen om te tafeltennissen.

Voorwaarden

1. De strippenkaart heeft een geldigheid van één jaar na datum afgifte.

2. Er zijn twee soorten strippenkaarten:
Strippenkaart met 5 strippen: €. 25,-*
Strippenkaart met 10 strippen: €. 45,-*
*De prijzen worden jaarlijks in de Algemene ledenvergadering vastgesteld.

3. Maximaal twee strippenkaarten per persoon per jaar.

4. Werkwijze:
a) De strippenkaart blijft aanwezig op de vereniging.
b) Bij binnenkomst meldt de speler zich bij de bardienst of een bestuurslid.
c) Gezamenlijk wordt de strippenkaart afgetekend.

5. Speelavonden:
a) De strippenkaarten kunnen alleen gebruikt worden op de donderdagavond (recreantenavond) en op vrijdagavonden buiten het competitieseizoen.

b) In overleg met het bestuur kan hiervan afgeweken worden en kan er door het bestuur goedkeuring worden gegeven voor andere speelavonden. Dit is persoonsafhankelijk en hiervan wordt op de strippenkaart een aantekening gemaakt.

c) Strippenkaarthouders dienen bij drukte mee te rouleren zoals de vaste leden. (maximale speeltijd per tafel 30 minuten).

6. Op spelers die gebruik maken van het strippenkaartsysteem zijn de algemene huisregels van toepassing.

7. De vereniging is niet aansprakelijk voor vermissing van persoonlijke bezittingen.

8. Gevallen waar dit beleid niet in voorziet, beslist het dagelijks bestuur.

[sponsor]

3 proeflessen Gratis

KOM LANGS EN ERVAAR HOE LEUK TAFELTENNIS IS. ZIEN WIJ JOU SNEL BIJ ONZE GEZELLIGE VERENIGING AAN DE RIK IN BRIELLE?

ttv-logo

Meld je aan voor 3 gratis proeflessen